Det blev ju bra till slut!

Gårdagskvällen blev himla bra till slut! :)

Först åkte jag med mamma o Eva ut till golfbanan o travade runt där ett par timmar!
Åkte sen hem o bytte om och for iväg till Djulö med Thure! :)
Lattja lite boll en stund, sen kom Anna o Mallan ner o hälsade! :)

Efter det gick vi o badade en stund och sen skulle vi grilla, då hade även Carro kommit ner! Dock funkade inte engångsgrillen, så vi for hem till Thure o grillade, sen blev det kvällspromenad!
Efter det åkte jag med Carro o hämtade hennes mamma o en av förra årets arbetskamrater! :)

Idag är det jobb som står på tapeten! Är lite lagom bitter för det måste jag erkänna!
Är trött o hängig! Så vill helst bara sitta hemma hela dagen o inte göra något alls!

Brudarna ska parta o fira Alec o Dessan som fyllde år igår! Jag skulle ha varit med! Men icke då, jag tar o jobbar istället! Det bar emot kan man ju säga! Men, ska jag va med på cupen så fick jag vackert hoppa kvällens bravader! Får se om jag åker ner o hälsar på dom när jag kommer hem eller inte...

Får väl hänga lite på hur pigg jag är efter jobbet och om det blir övertid eller inte! Lätt att det blir det på kvällarna!
Hoppas iaf att det blir en bättre kväll än i onsdags på jobbet! Kan väl knappt bli annat?! Inte så ofta sånt där händer! Tack och lov för det!

Nehej! Göra något vettigt idag eller?! Inte?!
Äta bör jag iaf göra! Handla med, eftersom jag inte ens har något jag kan äta till frukost!



11.59
Det är två dagar sen jag tränade idag - det innebär att jag borde träna idag också!

Har ätit lite nu, men det smakade inge bra, så blev ingen stor portion!
Ska slänga mig i duschen nu o sen ge mig iväg!
Måste tanka innan jag åker, annars tar jag mig nog inte fram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback