Måndag, Lucia som det är

Har suttit på bibblan typ hela dagen! lr iaf från 9 till 15... Har pluggat o fått en del gjort! När vi bestämde oss för att sluta så gick jag iväg till mormor som ville bjuda på luciafikande!

Sprang hem därifrån efter en stund för att byta om och bli hämtad av Anna o Mallan! Plockade upp Dessan o Alec o sedan for vi iväg till Vingåker o kollade på lucia! Kan säga att det inte var det bästa tåget jag har sett.

Sen jag kom hem har jag suttit i fotöljen med filt o tända ljus o druckigt varm choklad! Har även kollat på Svenska hjältar-galan och fällt en o annan tår! Har pluggat lite också! :)

Just nu är det en dokumentär om kedjerökande barn! Helt sjukt! En 13-åring som röker typ 10-15 cigg om dagen!

Nej, ska slänga mig i säng nu! Så jag orkar pallra mig ur sängen imorgon också!

Hejp

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback