Ny vecka står på tröskeln...

Har haft en bra helg! Dock hade den kunnat sluta på ett betydligt bättre sätt...

Först var jag förbannad och irriterad... Sen blev jag bara trött och irriterad... Nu är jag helt tom...

Vet inte vad jag ska säga, vet inte vad jag ska tycka...

Var och hämtade bilen nyss... Tog ett varv runt stan... Skulle kunna åka runt i flera timmar och bara vara! Bara njuta av att vara själv, av tystnaden och möjligheten att kunna fundera ostört och reagera på tankarna...

Men, praktiken kallar på mig imorgonbitti... Så antar att det är bäst att gå och sova istället!

Jag ser redan fram emot nästa helg, när jag får va ledig! Suck! Det hela gör att veckorna blir såå långa!

Jag vill bara sätta mig i bilen igen och att tiden stannade!

Jag har ont i hela kroppen! Och nu ska jag sluta gnälla!
Natti!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback