Kan någon hjälpa mig att försvinna ett tag?

Är snuskigt trött på precis allting nu! Ingenting går min väg!
Fotbollen går skit, verkar ju va rätt dålig iaf...
Tentor som förstörs! -Filer som inte går att öppna!

Hade inte gnällt om jag bara hade hunnit skriva något stycke! Men när tentan nästan är klar! Då är det inte roligt!
Var nöjd igårkväll för att jag nästan var klar med två av fyra tentor! Plötsligt är jag bara klar med en och måste börja om med den som nästan var klar!

Jag bröt ihop! Ordentligt!
Jag är på väg att göra det nu också!

Livet leker inte alls just nu!

Vill bara försvinna från världen ett tag! För nu är jag förbannat jävla trött på det här!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Thure

Usch, låter inge vidare du :S

Hoppas allt löser sig för dig!

kramar om


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback