Två dagar kvar...

I söndags spelade vi fotboll istället för innebandy, vi vann alltihopa, släppte inte in ett mål! "lite mer våran grej" =)

Jobbade söndags natten, gick med sköterskorna, vilket enligt dom var den lugnaste natten på en månad... gjorde fyra hembesök sammanlagt, ett var för att lämna alvedon! =P Så det var inte jätte roligt...

Sov några timmar på måndagen innan det blev tvättning och städning... på kvällen kom F också, brorsan åkte på morgonen... Så det blev ändå en lugn dag...

Igår var det praktik till 16, sen hem o käkade och försökte plugga lite innan det var dags för träning... fick med mig F efter lite övertalning, men tror hon tyckte det var roligt! =)

Idag har det varit praktik på förmiddagen och seminarium på eftermiddagen... Gick bättre än vad både jag o F trodde, vi var inte så förberedda, men som sagt gick det bra ändå! =) blev några bra diskussioner... Vi har varit ute o gått nu ikväll, och ätit... gör inte så mycket annat än äter, är inne i en period när jag kan äta precis hela tiden utan att bli mätt... Jag blir aldrig mätt, dessvärre är jag hungrig mest hela tiden... så jag går runt hungrig och äter en hel massa mat...

Har bara två dagar kvar på praktiken... en kväll och en dag...! Imorgon är det kvällen...

Men nu tror jag det blir en omgång med kudden och täcket... ska nog gå upp någorlunda tidigt och försöka plugga! Har läst lite idag inför nästa tenta!

Sov gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback