Tre veckor!

Idag är det exakt tre veckor kvar tills bilen kommer börja rulla ner mot Österrike och Bad Hofgastein!
Jag längtar som en galning!

Men samtidigt har jag lite smått med ångest för hur jag ska hinna med seminarier och tentor... den senaste veckan har jag vaknat på nätterna av att jag har panik inför seminariet som vi hade igår... helt sjukt, vaknar o är hur stressad som helst, mitt i natten!

I natt har jag dock kunna sovit, seminariet gick ju bra och jag började om igen med tentan som ska in om två veckor... Det är bara o köra på nu! börja med seminariet om vila och aktivitet direkt när jag kommer till nästa praktikplats... då det också är om två veckor... det sista seminariet har jag redan en gamling klar för! det känns bra, för det seminariet är tre dagar efter att jag kommer hem från Österrike och träningslägret...

Är lite stressad över hur jag ska hinna få in alla timmar när 1½ vecka försvinner... Men har räknat lite smått och jobbar jag varje dag from onsdag när jag börjar fram tills vi åker och sen jobbar varje dag efter resan så får jag ihop ungefär 31 timmar per vecka... men då jobbar jag inte helgen 4, 5:e... Då är det ju fotboll båda dagarna! så då vill jag gärna vara ledig... vi får se hur det blir med det där... måste pratat med dom direkt på onsdag när jag börjar, så vi kan få fram en bra lösning... F o I hade inte heller fått ihop 32 timmar i veckan, men det gjorde inget sa deras handledare... hoppas min säger samma sak! =)

Nu ska jag fixa lite att äta och lite att ta med mig och äta, för det är snart dags för sista kvällen på Igelkotten... Jag kommer sakna två av tanterna lite mer än dom andra...

Ha en bra kväll!
Missar träningen, buhuu, vill ju träna!

Nej, Byeeee!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback