Söndag

Jag har jobbat mer än hälften av mina 14 pass/13 dagar nu, med andra ord har jag jobbat 8 pass/7 dagar... Jag börjar känna mig lite smått sliten nu...  6 dagar o pass kvar, det fixar jag... Jag håller nästan tummarna för att det inte blir någon natt nästa helg, men det visar sig hur det blir med det...

Igår gick jag delad tur... på timmarna var jag ute i Valla o tränade... Spelade lite fotboll, innebandy och fotbollstennis... Det var roligt! =) Idag har jag träningsvärk ungefär i hela kroppen!

PG undrar om jag vill hänga med på Sonisphere festivalen i Hultsfred i sommar... Hårdrocksfestival - Metallica ska dit! Skulle gärna hänga med dit... problemet är bara att biljetter ska köpas imorgon, och mina pengar sitter på sparkontot till Österrike...! Så vet inte riktigt hur jag ska göra... fick betänketid på mig tills ikväll... får se hur jag ska göra... Svårt val...

Nej, nu ska jag hoppa ner i tvättstugan, försöka hinna klart innan praktiken som börjar 4...
Ha en bra dag!
Hejp

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback