Ny vecka

Igår var det Vasaloppet, kikade på det, städade och var på praktiken... Sen sov F här, så snackade ett par timmar innan vi gick o la oss...

Imorse gick den stackarn till praktiken halv 7, jag nassade till halv 8 iaf! skönt, men jag är så himla trött... Nu håller jag på o tvättar... ska plugga också... Vi har första seminariumet imorgon... Om måltider och mat, mindre spännande, mer förvirrande... Vet inte riktigt om jag har fattat uppgiften rätt, men det märker jag väl imorgon! jag håller tummarna för att min handledare inte ska med på seminariet... men vi får väl se...

Nej, det är väl bäst att jag börjar med studierna nu... om jag inte vill sitta med dom hela natten sen!
Hej

Har halvtidsbedömning idag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback