Lunch

Har haft lunch en timme nu... o det är fortfarande 40 minuter kvar tills jag börjar igen...

Nu på morgonen har vi tagit lite prover, delat dosetter och tittat på sår! såret var mest spännande, men lite läskigt också! små tumörer o grejer, såg inte jätte trevligt ut, men väldigt intressant!
Nu på eftermiddagen ska vi på möte... blir kanske mindre spännande och intressant, men det ska göras det med!

Ska packa i ordning väskan o göra i ordning lite mackor som jag kan ha med mig, i fall jag bara hinner o lämna cykeln hos mamma innan det bär av ut till Valla... vi får se hur det blir helt enkelt...!

Ett bloggtips jag fick idag från S!
http://mittlivsabina74.blogspot.com/

Nu ska jag fortsätta peta i mig maten här...! inte så gott, men det är bara o stoppa i sig det!
Heeej

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback