Jag vill...

Sitter här o pluggar när jag får för mig att jag ska kolla efter om det finns något roligt sommarjobb man kan söka... Hittar en del, men så är det det där med erfarenhet... Alla vill att man ska ha några års erfarenheter, jag blir alltid lika frustrerad... Hur ska man få några års erfarenheter när man inte har hunnit med att jobba?!

Jag skulle vilja testa på något annat än det jag har gjort nu i fyra år... Jag vet bara inte vad... Har iaf två ställen jag ska kolla med... Sen kanske jag skickar in någon ansökan på någon av annonserna jag tittat på nu... Måste iaf ta tag i det där ganska omgående!

Nu ska jag fortsätta plugga...
Eller jag kanske ska ta något att äta först?!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback