It's friday, I'm in love

Japp, fredag idag, och jag är ledig! Hur skönt är inte det på en skala?! typ 10 av 10! =) första lediga dagen sen förra söndagen!

Ligger i soffan o myser med katten o glor lite på tvn...

Började dagen med frukost hos mamma... sen har jag fikat/lunchat med H och E... spelat lite tvspel har jag gjort också... samt skickat in min tenta! =) En bra dag... om en timme ungefär är brorsan här... Ska fixa lite gott att äta... Umgås o ha trevligt...

Jag har ont i fingret, stukade det igår på träningen... det är blått och svullet... kan inte böja det helt och inte heller räta ut det... Det är rätt stelt om man säger så!

Imorgon ska jag o H spela innebandy och på söndag fotboll... Kommun och landstings SM tror jag det var!? Ska bli kul, men jag ska stå i mål... fotbollen är jag inte orolig för, bara innebandyn! Hur sjutton gör man egentligen!? Kan bli spännande! trots att, som H sa, man inte behöver ha prestationsångest, så kommer jag säkert ha det ändå! Vill ju inte göra en dålig insats liksom! Ja, jag har krav på mig själv! =P

Nu ska jag ta något lätt att stoppa i munnen, är lite hungrig...!

På återskrivande!
Hejp

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback