God morgon!

Du vet när man är vaken fast man ändå sover? Man är liksom lite medveten, i tanken, men kroppen sover... Det är bara huvudet som är vaken...

När jag befann mig i det läget ringde klockan... Precis innan den ringde tänkte jag, Hoppas klockan bara är natt, så jag får sova en stund till... Lagom när den tanken hade passerat ringde klockan... Så jag hann inte ens vakna till liv så mycket att jag hann titta vad klockan var! Gissa om jag blev besviken! =P

Känner mig rätt lugn annars, inte så stressad... Har hela helgen på mig nu att hitta patientfall och även att plugga dom stunder som är lugna... Så det blir nog bra, det hoppas jag...

Nu ska jag göra mig i ordning och sen slänga mig ut i det trista vädret och ta mig till sjukan... Fryser bara jag tänker på att jag ska gå ut!

Ha en bra lördag!
Tjoflöjt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback