Diverse slagsmål

Åååh, jag är så trött... Jag slåss verkligen mot tröttheten idag... Det var tur att F sov här i natt, för hon är duktig och går upp när klockan ringer, hon drar inte ut på det som jag gör! =P Så det var bara att pallra sig ur sängen i morse när hon också gjorde det...

Just idag, just nu, slåss jag mot hunger, kaffesug och godissug också! inte nog med tröttheten alltså! Jag slåss lite med motivationen till att plugga också...! När jag gick från praktiken tänkte jag att jag skulle gå raka vägen hem, göra mat o sen plugga...! Nu sitter jag här, 1 timme efter att jag kom hem...

Jag har en chokladkaka ligger i kylskåpet... Ska jag, ska jag inte?!

Jag vill att mamma ska göra lite mat åt mig idag, är sugen på hennes mat! =)
Hon svarade precis att hon håller på med wook! Ska jag testa eller inte?!

Nu blev det brådis! kilar över o testar!
Heeeej

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback