Börjar bli sliten...

Det var ingen fröjd att gå upp i morse... kommer det vara det imorgon? förmodligen inte!
Jag är så himla trött, gick ändå bara 7-14 idag, men det kändes som att jag skulle kunna somna vilken sekund som helst... Det är lite lagom tråkigt när man inte har någonting att göra...! Fick ta hand om både frukosten o lunchen själv idag, dom andra var i väg på andra äventyr...! sista timmen gick jag bara fram o tillbaka mellan tvn och köket... lagom roligt... det roligaste var när jag skulle gå hem o sa det till "min" tant, hon såg så ledsen ut, men när jag sa att jag skulle vara där imorgon igen när hon vaknade blev hon glad... =)

Har suttit o räknat timmar... roligt, eller inte, att se hur mycket man har jobbat... har jobbat ungefär 63 timmar sen förra söndagen... o då har jag 41 timmar kvar den här veckan... Spännande... över 100 timmar på 2 veckor, det är nog inte jättebra! Har iaf räknat ut att jag när dom här sista två veckorna är klara har jag jobbat i snitt 36 timmar per vecka... meningen är att vi ska jobba 32 timmar/vecka... jag skulle kunna ta bort både onsdag o fredag kvällarna och ändå jobba 33 timmar/vecka... Ska prata med honom imorgon om jag kanske kan få vara hemma på fredag iaf, han skulle vara på utbildning så han skulle inte vara där... jag kan ju faktiskt vara hemma o plugga hela dagen! det känns lite bättre än att bara där i 8 timmar utan att göra så mycket vettigt...!

Intressant inlägg? inte direkt kanske...

I övrigt idag har jag varit hos Eva, och hos mormor... Handlat, pluggat och glott på tv...
Nu ska jag gå o sova... sitter nästan och slocknar, så ska slänga mig i säng och slockna där istället!
God natt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback