Bläää

Jag är irriterad, på dåligt humör, trött, sliten och vill bara gömma mig i sängen under täcket!!
Utan att visa mig på ett par dagar...

Träning ikväll också, jag har övervägit att hoppa över den, men eftersom det är jag som ska "hålla" i den så övertalar jag mig själv varje gång att det bara är o åka!

Jag blir så trött på folk!! Dom kan inte ta diskussionen med den person det rör utan väntar till den har lämnat området, då drar skitsnacket igång! Gaah, jag orkar inte lyssna mer på dom!

lr, säg något som jag orkar just nu!

Har iaf gjort klart tentan som ska skickas in senast på fredag, ska låta den vara till på torsdag tänkte jag och läsa igenom den och ändra något om jag känner för det och sen skicka in den... Har börjat skumma lite till nästa tenta, som ska vara inne om 3 veckor... den känns rätt jobbig redan nu, så det är nog bra att jag har börjat lite med den...

Nu borde jag egentligen laga mat o städa, men jag ska lägga mig på soffan en stund... även fast jag nog inte har tid med det! Men jag skiter faktiskt i det!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mallan<3

Du menar på jobbet va?? Vet det är jäkligt trist att det är så:( Inge skoj o höra en massa skit snack jämt o ständigt ja vet hur vissa är!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback