Tisdag

Gick upp 06.20, skjutsade mamma o E, kom tillbaks hem vid 7... La mig på soffan och somnade som en stock...
Sen var det fotbollsskola...
När den var slut ville jag ner till stranden o bada, men hittade ingen som ville hänga med, så det blev en fika hos mormor tillsammans med brorsan... Efter det var jag och hämtade mamma o E...
Kom hem igen och fortsatte fundera på vem jag skulle lura med mig till stranden...
Men det blev en joggingrunda istället för bad...
Sen har jag kollat på fotbollen... Sverige vann med 3-1... Tummen upp för Bajrami, han var riktigt duktig! Väldigt spännande första halvlek... Det hände vääldigt mycket!!

Va spännande, jag har krypningar i benen för andra kvällen i rad, då visar dom en reklam om just krypningar i benen och att det kan bero på nhs, nhl eller någe... Har redan glömt det! =P

Nu ska jag ta med mig min myskatt och gå och sova!

På fredag ska jag på möhippa! Utklädd till kille i kavaj...
God natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback