Sommar, Sommar, Sommar

Den är verkligen här och har varit i över en vecka nu! Hoppas verkligen den stannar ett par månader också! =) Det skulle jag verkligen inte tacka nej till! =)

Är igång med träningen igen... Har inte varit så motiverad till det... Men jaa, nu är det bara o köra på igen...
Jag o A hade stenhård träning med E idag...! Kondition och styrka... Hon hade gjort en bana med olika moment i, den skulle vi köra 6x3... Mellan varje löppass hade hon först magövningar, sen lite armar och till sist lite ben... Då satt vi i 90 grader... Satt i 3½ minut!! Nästa vecka satsar vi på 4...! Mästarnas mästare ska få kicken i det! =P
Allt det här kommer iaf leda till en ordentlig träningsvärk, det är jag hundra på!!  Skulle tro att jag var sjuk om jag inte fick någon! Lyckades även sätta dobbarna i låret... Så det är svullet, rödblått och gör ont...

Har tvättat och varit nere vid duveholmsbadet idag... Helt okej dag... Har faktiskt varit skönt att inte ligga ute och steka hela dagen...

Det är 18 grader ute nu... Men jag har nog närmare 25, 30 grader här inne...! Det känns som det iaf... När man kommer utifrån är det först en värmevägg när man kliver in i trappen, sen när man kliver in i lägenheten är det ännu varmare... Underbart, eller inte!!  Det är en mardröm att försöka sova i den här värmen...

Men det är vad jag ska försöka göra nu... Om det går eller inte visar sig...
Inget gitarrklinkande ikväll... Satt en stund i morse...! =)
God natt


There are many things that I would
Like to say to you,
But I don't know how

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback