Onsdag!

Dagen började med en långsam start... Pallrade mig ur sängen lagom så jag hann med allt innan det var dags att åka ut till Valla för fotbollsskolan...
När vi var klara där ute åkte vi raka vägen till djulö där vi mötte upp M... Blev lite solande och badande innan dom stora molnen tog över himlen så vi åkte och käkade...
M följde med hit, kollade på Spanien-USA...
När hon åkte hem frågade jag H om inte hon ville hänga med o ta ett kvällsdop... Hon måste ha blivit sugen, för med hängde hon, men hon badade inte... Det var iaf riktigt skönt! =) Älskar kvällsbad!

Nu ska jag gå o sova! Eller, ska lägga mig i sängen och kolla på Jordan rättsläkare...
Natti natti

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback