Måndagen är till ända!

Eller, inte riktigt, men snart...
Det har verkligen varit full fart från start idag!
Först var det brandutbildningen, inte så intressant... Men det var lite Vallgårdenkändisar där, så det var lite trevligt ändå! =) När den var slut, och vi hade räddat livet på den där stackars dockan så for jag raka vägen ut till Valla... Där var det full fart på fotbollsskolan, men det skulle precis till att vara lunch när jag kom...
När fotbollsskolan var slut for jag tillsammans med H till Norrköping och hämtade grejerna som ungarna ska få som är med i skolan... När vi hade käkat var det nära att vi for till Örebro för att kolla på Örebro-Umeå, om vi hade haft lite mer tid... Istället blev det Katrineholm och Värmbol-Hammarby...
Kom hem för ungefär en timme sen... Skönt att komma hem efter allt farande... Men det känns redan lite som att jag redan är iväg...
Uppgång imorgon 20 över 6 för att skjutsa mamma o E... Sen blir det frukost och lite slappande i soffan innan det blir dags för fotbollsskola igen... Som verkligen inte är någon dans på rosor...

Nej, nu ska jag mysa ner mig i soffan en stund med katten o bra musik innan det blir sängen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback