Kanonhelg!

Fredags kvällen bestod av bra sällskap, god mat och god dricka samt bra fotboll...
M kom vid 3-snåret så vi for raka vägen ner till Djulö för att sola och bada lite... Sen for vi hem och kollade på fotbollen, gav nästan upp när dom låg under med 3-0... Men det blev ju riktigt spännande till slut! =) Synd att det inte räckte hela vägen bara...
Sen kom J o K, efter matchen satte vi oss på balkongen och grillade, då kom även J... En trevlig kväll och extra roligat var det väl med gubben som "råkade" få en potatis i huvudet... Och för att inte prata om killen som satte sig på grannens trehjuling och välte... =) Riktigt trevligt var det iaf!!

Lördagen bestod av sömn... =P Inte riktigt så fattigt... Var över och städade undan det sista hos mamma från kvällen innan... Sen lagom när jag kom hem bestämde jag o brorsan oss för att åka ner o ta ett dop... Väl hemma igen efter det var det bara att hoppa in i duschen och göra sig i ordning för kvällens bravader...
Träffade bl.a. brorsan i stadsparken och tog en öl innan vi for iväg till Smedjan på 175-årsfest!!
En riktigt trevlig kväll som slutade med att jag kom i säng och somnade vid halv 6...

Igår åkte jag o H till Udden och badade... Stötte på nästintill halva släkten där... Riktigt skönt var det... Kom hem och fixade käk, sen umgicks jag med Agnes, för hon ringde och ville träffas! =) Därefter var det dags att kolla på fotboll tillsammans med brorsan som kom över... Sen blev det lugnt hela kvällen tills jag gick o la mig...
Vilket i sig var en plåga... Hur varmt som helst... Har inte sovit så bra i natt med andra ord... Hoppas det inte blir lika varmt i natt!!

Nu på morgonen har jag varit hundvakt åt Greven! En riktigt liten (läs stor) rackare... Hur snäll som helst!! Promenad på sammanlagt 2 timmar har jag fått... =)
Nu ska jag göra i ordning det sista och byta om, sen blir det Djulö tillsammans med bl.a Sara...

Ha en bra och solig dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Oscar

Bor du i Katrineholm? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback