Kan inte låta bli...

Dumma, Dumma, Dumma!
Jag kan inte låta bli att vara bitter, fast jag egentligen inte känner så mycket över huvudtaget! En liten gnutta besviken kanske jag är... Men annars är jag sådär likgiltig igen, som i våras...
Jag gnäller på mig själv, men försöker lyfta fram det jag gör bra...
Jag lägger energi på saker som jag bara borde skita i...

Nu är det uppehåll i fotbollen i två veckor...
På ett sätt vill jag inte ha upphåll, men på ett annat sätt kan jag inte låta bli att tycka att det ska bli jävligt skönt!
Kanske man kan få tillbaka lite sug?!
Känna att det faktiskt är kul...?!
Man kan ju hoppas på det iaf...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback