Jahaja...

Nu är den här dagen till enda...

Fick middag hos H tillsammans med C! Smaskens! =)
Åkte direkt därifrån på träning...
Hade en kort träning idag, för att vi skulle hinna med o fika! =P
P's goda kladdkakemuffins fick vi idag!! =) Dom är riktigt smarriga!

Jag ska nog gå och lägga mig, läsa lite innan jag slocknar!
Imorgon ska jag se till o ha lite mer fart under fötterna än jag har haft idag!
Ska först fixa presenten till kusinen, nu har vi iaf bestämt vad vi ska ge... Ett framsteg iaf...
Efter det ska jag hem o fixa iordning lite...
På eftermiddagen kommer nog M in en sväng...
På kvällen ska vi ut till henne o käka o spela spel... Blir nog trevligt, synd bara att det verkar som att dom andra bangar... Men det brukar alltid bli trevligt med henne!

Ska kanske försöka hinna hjälpa mamma lite också...
och klippa mig! Det skulle behövas!
Får se hur det blir med den saken!

Nu blir det iaf sängen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback