Jag har kommit av mig...

Japp, det kan man verkligen säga! All energi är som bortblåst...
Känner inte alls för att fortsätta...
Men jag är inte ett dugg nöjd med resultatet såhär långt! Vilket innebär att jag inte har kommit till dammsugningen än...

Min blomma hade fått en frukt på sig, men den plockade jag bort i tro att det var ett frö... Men googlade lite och insåg att jag skulle ha låtit den sitta kvar...! Men, nu vet jag ju det nästa gång...

Jag är hungrig, men har ingen lust till att laga mat...

Det enda jag känner för är att skramla fram lite kartonger o grejer och stoppa ner grejer som jag inte använder och bära upp på vinden... Likadant med en massa kläder som jag inte kommer använda innan det blir snö igen... 

Ta tag i det, eller ta tag i själva städandet!?
Jag kan ju diska under tiden som jag funderar... För då kan jag äta sen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback