It's friday, I'm in love!

Kom hem strax efter 7 imorse... Somnade vid 8... När klockan ringde vid 11 hade jag knappt mer än somnat kändes det som... Var vaken till och från, så det blev inte så mycket sömn...
Åkte ut till Valla med H, kom hem igen, hon kom över en liten stund senare, drack lite kaffe...
Nu har jag suttit här och glott en bra stund...
Funderar på att städa, men vet inte om jag orkar... Börjar bli riktigt trött nu...

M kommer vid 15-taget... Då blir det Djulö och lite steka och lite bada... Sen blir det fotboll och grilla... Får se om det blir någe folk och vilka det blir isf... Såhär långt är det jag, M o J... K, M, J, S kanske kommer... S kunde tyvärr inte...

Just nu sitter jag med en myskatt i knät! Han kurrar så hela han vibbrerar! <3
Vill inte sluta mysa med honom, men behöver fixa med maten till ikväll...
Sitter en stund till får vi se om han går själv eller inte! =)
Han är så himla kärleksfull! =)

På med lite sommarmusik!

Haha nu fick katten syn på en flugga! Så nu blir det köket för min del!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback