Dagen före midsommar

Idag har säkert alla sina planer för morgondagen spikade, eller dom vet åtminstonde vad dom ska göra...
Alla utom jag
Jag vet inte alls vad jag ska göra...
Gå caddy åt mamma på midsommargolfen?! Kanske, kanske inte... Dom går ut redan vid 6... Undrar om man kan få komma till 8 sista hålen?! =P
Nej, jag har inga planer alls... Så det blir säkert golf... Förstå vad trött jag ska va sen! =P

Igår lurade C o H med mig till Etunastad... Det var trevligt! =)
När vi kom hem for vi direkt och kollade på Värmbols damer...

När jag gick o la mig igår var jag rätt pigg så bestämde mig för att läsa en stund... När jag sen släckte var klockan 1... Vid 2 for jag upp, irriterad på katten... Han lekte med någonting under tvbänken, och eftersom han inte fick fram grejen så lät det rätt mycket, väldigt länge... Så, jag for upp flyttade lite på tvbänken och tog tag i grejen och jäklar va rädd jag blev! Eftersom jag inte tände lampan så såg jag ingenting, i tron att det bara var en leksak så behövde jag ju inte se... Men tji fick jag... Det var nämligen en humla! Och jäklar va ont det gjorde när jag tog tag i den rackarn och han stack mig i tummen! Hua, jag blev så rädd att jag bara viftade till, sen sprang jag och tände lampan för att se vad det var för odjur!
Det bara dunkade i hela tummen efter det... Blev lite orolig, tänk om jag skulle få någon konstig reaktion, så jag satt uppe en stund, tills dunkandet i tummen gav med sig, innan jag gick o la mig... Somnade väl vid 3, halv 4... Sen ringde klockan halv 7... Trodde jag snoosade, men tydligen stängde jag av, så jag vaknade igen strax innan 8...

Har tvättstugan, men är snart klar, då är det bara o byta om och ge sig iväg till mamma, o fortsätta med flyttstädningen...
Vid 6-taget ska jag träffa mamma, lägga i lite slingor i håret ska vi göra... Sen vid 8-snåret blir det kanske lite bad med A... Får se, hon jobbar till dess, så får se vad vi känner för när det blir så dags...

Nej, nu ska jag nog tralla ner i tvättstugan och hoppas på att det är klart där nere!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback