På väg...

Jag är väl egentligen på väg mot sängen! Borde kanske redan vara där, men är inte alls trött... Så här sitter jag och glor... Blir smsbombad av Sophie som jobbar! =) Men det är ju trevligt!

Det som såg ut att bli en myskväll i soffan med bok och lite onyttigheter slutade i E o P's lägenhet med lite käk och gott umgäng! =) Bra samtal på tu man hand med T! =)

Morgondagen är inte riktigt planerad än... Enda som är spikat är att jag börjar jobba 21.00!!
Beroende på när jag vaknar och vad det är för väder finns det olika alternativ...

Vaknar jag tidigt och det är bra väder kanske jag tar cykeln till skogen igen, är det skitväder blir det pack!
Även beroende på vädret kommer det bli fotbollstittande på Stalls backe, det är cup där...
Beroende på när brorsan vaknar blir det försök till nerplockande av sängen! Det kan bli jäkligt intressant!!
Ska nog kika in på IKEAs hemsida och kolla om man kan hitta någon beskrivning på hur det hela kan gå till... Annars lär vi väl slå ihjäl oss på den!!

Nu säger jag iaf God natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback