Ibland undrar jag...

Varför hjärnan ska arbeta så mycket när man tycker att den inte borde göra det?
Varför kommer tankarna nu, när man egentligen borde ha smält nyheterna redan?
Varför jag har svårt att acceptera saker tre veckor efteråt...
Varför jag tar åt mig så mycket?
Varför inte bara gilla läget o va glad för andras skull?

Nog tjatat!
Jag ska inte fundera mer... för nu ska jag trava hem till mig... Har varit o hämtat mamma o Eva i Flen o lämnat dom på Harrys, sen lämnat bilen här...

Morgondagen blir det städ, plugg, kanske åka till pappa? kanske baka? möta upp brorsan vid tåget? om han hör av sig i tid så jag kan planera min dag, o inte tio minuter innan! det vore ingen succé om det blev så!

God Natt

Ps Flen har en ganska fin sida också, iaf där Tessan bor! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback