Friday, I'm in love

Äntligen är den här veckan över...
I måndags var det plugg och bak...
Tisdagen gjorde vi grupparbetet, och blev klara så det var skönt! på kvällen var det träning... kändes rätt bra, o ingen boll i ansiktet heller! =)
Onsdagen satt jag hemma o pluggade hela dagen, förutom en stund när jag var ute o gick med H och när Mamma o B var över och fikade... =)
Igår började dagen med simning tillsammans med C o A... sen satt jag på biblioteket från 10 till 17... då gick jag hem o gjorde lite käk innan jag fortsatte med pluggandet... Sen var det dags för träning, blev löpning då vi bara var 5 som kom till hallen...

Hela veckan har jag mått ganska dåligt... feber i söndags, bättre i måndags, lite sämre i tisdags o sen har det hållit på sådär upp och ner... igår var det värst, då fick jag feberfrossa efter löpningen när jag hade kommit hem o skulle duscha... frös som en galning så duschade så det brände i skinnet, men ändå frös jag... Det var bara att slänga på sig kläder o i med en macka innan det blev sängen... då kom den här febersmärtan man får i musklerna, o frös gjorde jag fortfarande... tänkte att nu är det kört, det blir ingen skola imorgon! Men så somnade jag o vaknade ganska pigg i morse... huvudvärken var kvar o ont i halsen, men ingen feber... så det var bara att gå upp o åka till skolan...

Har haft redovisningarna idag... Alla grupper hade om hygienrutiner o sånna grejer utom vi, för vi hade om HIV o aids... kändes lite dumt, men vi gjorde bara det vi skulle enligt indelningarna! =) Det gick bra, samtidigt lämnade vi in hemtentan... så nu är kursen verkligen slut! så himla skönt, för då kan man verkligen ta helg nu! o det ska jag se till o göra...! ska göra precis det jag vill...! Ska åka o handla om en stund o sen fixa lite god mat o glo på tv hela kvällen... imorgon ska jag ta dagen som den kommer... kanske kolla på bandy, det beror på vad jag känner för... på kvällen blir det nog en tripp till pappa, o isf blir jag kvar där till söndag... o då fyller mamma! =)

Fick svar om praktiken i veckan också, o jag får va ledig! så det blir en tripp till Österrike o Bad Hofgastein den 10 april! =) Det ska bli så himla roligt! =) Älskar att åka skidor!

Det har varit en bra dag idag... förutom i tio minuter i morse, precis när vi hade kommit till skolan... då kollade vi nämligen tentaresultaten... behöver kanske inte säga så mcyket mer än att jag är ganska förbannad... eller, mer besviken! det är ganska tydligt att jag inte ska tycka att det har gått bra på en tenta, för då har det inte gjort det...! missade med 3 poäng! Skulle hämta ut den också, men dom hade stängt idag, så får vänta till på tisdag.. då ska jag jämföra med M o se vad som är skillnaden... F sa att han hade missat 8 poäng på hennes tenta... så jag håller tummarna för att han har gjort det på min med...! men sen vet man ju aldrig... Annars är det bara o börja plugga igen!
Skönt att vi fick komma hem en timme tidigare än planerat idag! =)
Nästa kurs startar på tisdag, läkemedel! =)

Nej, Ha en bra fredagkväll o helg!
Heeej

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback