16 Januari 2009

Har inte gjort så jätte mycket idag... tvättat och sen spelat lite Wii med Larsson! =) sen har jag slagits med min dator och mammas router, för den vill verkligen inte fungera som den borde! så jag får sitta i hallen nu.. kommer jag längre än 1 meter från den så lägger det av! Me like - not!

Ska bjuda mamma på mat idag... så ska kila iväg till affären och handla lite innan det är dags att åka hem och dammsuga! för det behövs verkligen! så får vi se när hon behagar dyka upp sen! skulle höras av när hon hade kommit hem från jobbet, om ungefär 2 timmar... =)

Funderar på om jag ska klippa mig imorgon... det är verkligen något som skulle behövas... men vill göra något nytt med det! får se vad jag bestämmer mig för! ska nog kila ner o kolla på bandy imorgon... men har inte riktigt bestämt mig om det heller!

Söndag ska jag iaf provträna med Flen... men det ser rätt ljust ut på tränarfrågan nu så det får kanske bara bli en träning med dom... bara för sakens skull...

Nej, nu ska jag kila iväg o handla... så kanske jag hinner hem innan alla hinner sluta jobba?! kan ju hoppas på det iaf!
Ha det! =)
Tjoflöjt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback