Väldigt trött

Trots att jag sov någon timme längre än planerat är jag helt död!!
Har inte gjort många knop idag, varit och ätit hos mormor och sen kört bort lite kartonger...

Usch jag vill bara att allt ska va klart nu! Helst att jag redan hade flyttat in i nya lägenheten! Jag tycker inte om att flytta!! Tycker inte om att packa, förvara och packa upp grejer!
Tycker inte om att inte veta exakt hur länge jag kommer bo i kartongerna... Tre, fyra veckor?!
Jag vill ha allt klart!

Har tänkt att jag ska gå upp tidigt imorgon och packa järnet, så det bara är lite kläder och lite mat kvar... Jag kan faktiskt köra en del möbler själv, i bilen...
Köksbord o stolar - inga problem
Skrivbordet går att skruva isär - Inga problem
CD-bänken - Inga problem

Kattens klätterställning får va kvar, så han kan sova hos mig på nätterna! =)

Hua! Jag tror jag ska gå o lägga mig! Börjar få huvudvärk... Dessutom känns allt bara allmänt piss, så då är det lika bra o gå o lägga sig och vakna till en bättre dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback