Hua!

Usch! Jag är riktigt jäkla trött... Det tillsammans med huvudvärk och lätt illamående gör att humöret inte riktigt är på topp!! Det i kombination med att det är dags att göra sig klar för jobb blir inte heller jättebra!
Skulle vilja vara hemma, sova i sängen på en normal tid och faktiskt va ledig!
Men det är bara i natt, sen är jag ledig tre nätter igen!!
Vad sägs om att verkligen försöka få en normal dygnsrytm!?

Går man upp astidigt borde man bli trött på kvällarna och somna! Det får va min taktik!!

Har varit o tittat på fotboll! Värmbol vann med 3-1...

Aaa, just! Jag ska ju ner till mormor o hämta mat också innan det är dags för jobb!! Är nog hög tid att dra igång det hela nu!
Ha en trevlig kväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback