Hua

Igår var jag med H o tittade på fotboll... Kollade en halvlek i VIngåker, och hela matchen i Marmorbyn...
När vi var i Vingåker ringde dom och frågade om jag kunde jobba! Visst sa jag, ångrade mig lite grann när jag kom hem och huvudvärken började göra sig påmind igen... Men, aja det är bara o bita ihop tänkte jag...

For ner till mamma på lite kvällsfika...

Själva jobbet i natt har gått bra... Men kroppen har skrikit mest hela tiden! Har så förbaskat ont i ljumsken... Alvedon och Ipren hjälper inte... Det konstiga är att jag inte alls vet vad jag har gjort...

Kom hem o i säng tjugo över sju... Vid tio vaknade jag av att jag hade ont... Då ringde jag o sa ifrån om den här natten... Det är inte värt det, att ha så himla ont bara för att jobba... Bättre o försöka vila så mycket det går...

Har inte gjort så många knop sen jag vaknade... Sophie har kikat förbi en stund...
Mormor har ringt, hon ville komma o kolla hur jag "bor" nu! Jag förstår inte det intressant med o se en lokal med kartonger längs väggarna, men hon är välkommen! Det ser ut som ett bombnedslag här, men orkar inte riktigt bry mig...

Framåt kvällskvisten blir det umgänge med Moqvist! Det är sådär länge sen igen, eller, två veckor... Så sådär jättelng tid är det inte, men det känns länge! Får se vad vi hittar på...

Imorgon är det träning... Undrar hur det ska gå?
Jag ska nog ringa vårdcentralen imorgonbitti... Så jag kan få en tid till läkaren och lite tabletter så jag slipper ha såhär fruktansvärt ont! Hela grejen blir ju att man felbelastar och inte vågar ta klivet hela vägen ut, därför gör det ju ont lite överallt annars också! Får ta lååånga kliv, så det inte blir någe halvdant!

Nu ska jag flytta lite kartonger i köket!
Ha det

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback